VEM VISSTE?


...att det var idag det skulle ske?
...om att jag skulle ta chansen?
...allt det som skulle hända de följande sju komma 3 timmarna?
Vem visste?

Jag funderar ofta på hur människor kan cykla runt på "vanliga" cyklar. Ja, med vanliga menar jag såna med två hjul (OO) <-- 2 hjul. Jag är själv en stolt ägare till en liten tre hjuling (oOo) <-- 3 hjul. + ett flak... Det va på det röda plåtflaket allt skedde, men det är bara jag och min kära cykel som vet om det. Tror jag, hoppas jag. Vi gillar inte att dela med oss av våra hemligheter. Det är bara så...

Men känslan ekar fortfarande inne i mitt ovala huvud, känslan av att någon visste?
Ingen får veta, men någon vet.
Vem visste...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0