EN AV MINA STARKA SIDOR

Alltså,
jag brukar ofta tänka på hur olika folk presenterar sig.
Det händer oerhört ofta att många misslyckas och bara tappar bort sig, precis som i en stor oändlig djungel.
Där apor, papegojor och ni vet sådana där små insekter som namnet är så svårt att uttala, ni vet "schyssor". Alltså jag menar inte "schyssorna" eller "kyssorna" eller vad det nu heter. Jag menar insekterna som ser ut så. I alla fall så bor dom där, i djungeln alltså, där  man tappat bort sig. Men inte jag.

Jag är bra på det här. Det är en av mina starka sidor. Eller en av mina många bra sidor, det är faktiskt så. Till exempel så är jag jätte bra på att komma på bra ideér, dock endast när jag sitter på toaletten. Jag måste sitta där kanske en timma, men sen, då skulle det kunna vara jag som uppfann hjulet. bra ideér får jag.

Rapunsel alltså, det är mitt namn. 

Jag tycker inte om att kramas, inte heller hålla handen eller så. För mig så betyder det ingenting. Jag ritar hellre enhörningar i mitt eget ritblock. Jag gillar dock inte om andra kollar på bilderna sen, dom brukar ta illa upp. Jag vet inte varför?


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK!!! <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33

2009-07-26 @ 17:00:58
Postat av: matilda

/ matilds

heheheheh

2009-07-26 @ 17:01:23
URL: http://matildaromlin.blogg.se/
Postat av: Jonna

hehe okej, det är inte självförtroende det handlar om.

2009-07-26 @ 17:24:04
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: sanna

otroligt intressant ;) nej, han är snygg ibland alltså :D

2009-07-26 @ 18:53:12
URL: http://sannaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0